Forecaster/Capaciteitsplanner

Forecaster/Capaciteitsplanner

place
Werklocatie

Utrecht

date_range
Start- & einddatum

19 aug. '24 - 1 apr. '25

query_builder
Aantal uur

28 uur per week

Verlengbaar timelapse
Opdrachtduur

6 tot 12 maanden

All-in tarief account_balance_wallet
Uurtarief

€50,- / 75,- per uur

visibility22 keer bekeken

Bedrijfsomschrijving

Je gaat als Forecaster/Capaciteitsplanner aan de slag bij een toonaangevende organisatie in Utrecht. Je wordt onderdeel van het Workforce Management team en werkt nauw samen met verschillende afdelingen zoals Burgerzaken en het Klantcontactcentrum. De organisatie heeft een breed en gevarieerd speelveld en jouw rol is essentieel in hun streven naar excellente dienstverlening.

Omschrijving van de opdracht

ls Forecaster/Capaciteitsplanner werk je binnen het team WFM (Workforce Management). Het WFM team werkt vooral zowel de afdeling Burgerzaken als het Klantcontactcentrum. Het klantcontactcentrum is de eerste ingang voor alle vragen van de inwoners. De afdeling Burgerzaken behandelt alle zaken die betrekking hebben op de Burgerlijke Stand (BS) inclusief baliecontacten. Denk hierbij aan geboorteaangiften en overlijdensaangiften en verzoeken rondom de aanvraag van reisdocumenten, rijbewijzen, verhuizingen, uittreksel uit de BS & BRP en adresonderzoeken. De tweede kerntaak is het actueel houden van de Basisregistratie Personen (BRP). De werkzaamheden zijn verdeeld in frontoffice en backoffice taken. 

Je taken zijn: 

  • Je maakt een lange en korte termijn forecast voor het aantal bezoekers over de verschillende locaties voor de producten van burgerzaken. 
  • Je maakt op basis van de forecast en de businessafspraken een capaciteitsplanning welk ieder kwartaal besproken wordt met de teammanagers.
  • Je maakt iedere week, maand, kwartaal rapportages over de prestaties van de teams. 
  • Je signaleert naar de teammanager over data of andere invloeden en ontwikkeling die van belang zijn voor de voorspelling.
  • Je denkt mee in de organisatie ontwikkeling vanuit jouw WFM expertise. Je vertaalt de veranderingen naar de werkprocessen van WFM. 
  • Je ontwikkelt op basis van deze nieuwe organisatie nieuwe sturingsrapportages. 
  • Je bent bekend met de business afspraken en bewaakt de visie van burgerzaken en houdt hiermee het overzicht. 
  • Je geeft advies op basis van jouw kennis en expertise (WFM) aan teammanagers en hoofd burgerzaken. Hierbij is het belangrijk dat je kunt communiceren op operationeel en strategisch niveau. 
  • Je werkt nauw samen met de collega forecasters/capaciteitsplanners PBZ. 
  • Je zorgt voor uniformiteit van werkafspraken tussen de forecasters/capaciteitsplanners PBZ en geeft, door jouw frisse blik feedback over werkafspraken. 
  • Je bent nieuwsgierig en gelooft in het blijven ontwikkelen van jezelf, van de werkzaamheden en van het team. 
  • Je werkt samen binnen het WFM team met jouw collega's van Planning en Traffic, je zorgt dat zij de juiste informatie ontvangen over de gemaakte afspraken, draagt jouw forecast over en deelt jouw rapportages met hen.

Eisen aan de opdracht

We zoeken een zelfstandig ondernemer met minimaal HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in de richting van bedrijfskunde. Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in forecasten/capaciteitsplannen en bent een expert in Excel en NICE. Communicatief ben je sterk en je denkt actief mee over veranderingen binnen de afdeling. Belangrijk is dat je kunt communiceren op zowel operationeel als strategisch niveau en dat je bekend bent met de business afspraken.

Bij deze organisatie geloven ze dat diversiteit zorgt voor meer innovatie, creativiteit en een betere samenwerking. Om die reden streven zij ernaar om een zo’n inclusief mogelijke organisatie te zijn. Klinkt dit als de perfecte rol voor jou als ZZP’er? Neem dan snel contact met ons op.

Vaardigheden:

  • Plannen
  • Plannen van Projecten
  • Forecast
  • Planningssoftware
  • Planningsprocessen
  • Gedetailleerde Planning
  • Cost Engineering
  • IPMA Level D
  • Capaciteitsplanning
Sluitingsdatum: maandag 29 juli 2024

Over Younited®

Wat biedt Younited®:

  • Gegarandeerde betaling binnen 30 dagen;
  • Een eenvoudige procedure via ons online portaal;
  • Screening van jouw opdracht conform wetgeving;
  • Gebruik van onze eigen modelovereenkomst (goedgekeurd door de Belastingdienst);
  • Digitale urenregistratie inclusief facturatie.

Namens de DAS’en
(Dynamisch Aankoop Systemen) maken wij aanvragen van inhurende opdrachtgevers bekend via dit platform. De opdrachtgever is aanbestedingsplichtig en wij als Younited® zorgen er als leverancier voor dat wij voor jou de beste zelfstandige opdrachten op onze marktplaats selecteren. Het voorstellen en aanbieden van zelfstandig ondernemers op aanvragen faciliteren wij. Na gunning regelen we ook de administratie zodat jij als ondernemer je 100% kan focussen op de opdracht.