Coördinator Product Owner - Arnhem

Coördinator Product Owner - Arnhem

Hybride werken place
Werklocatie

Arnhem, Nederland

date_range
Start- & einddatum

2 sep. '24 - 31 aug. '25

query_builder
Aantal uur

12 tot 13 uur per week

Verlengbaar timelapse
Opdrachtduur

Langer dan 12 maanden

All-in tarief account_balance_wallet
Uurtarief

€50,- / 70,- per uur

visibility51 keer bekeken

Opdracht omschrijving

Gelderland, de mooiste provincie van Nederland! Elke dag werken we in de grootste provincie van Nederland samen met 1500 medewerkers om Gelderland mooi, schoon, welvarend en gaaf te houden van en voor ons allemaal. We doen dit met veel inzet, motivatie, kennis en kunde en uiteraard samen met allerlei organisaties en andere partijen. Samen zoeken we telkens naar nieuwe passende oplossingen voor complexe maatschappelijke opgaven zoals energietransitie, mobiliteit of milieu. Dit maakt ons werk uitdagend, interessant en zinvol.

Er komen veel en belangrijke ontwikkelingen op de provincie af die veelal verbonden zijn met digitalisering en de informatiesamenleving. Wetgeving die een digitaliseringsopdracht voor de provincie tot gevolg heeft, aangepaste werkprocessen, toenemende (keten-)samenwerking met partners, inwoners en organisaties uit de provincie die allen van ons verwachten dat we onze diensten digitaal aanbieden. Ook de invloed van nieuwe technologie en data op ons werk bij de provincie wordt met de dag groter.

De afdeling I&A is de professionele dienstverlener op de terreinen van informatiedienstverlening en informatietechnologie. De afdeling zorgt ervoor dat elke medewerker van de provincie zich m.b.v. ict-middelen onbelemmerd kan richten op de uitvoering van zijn of haar kerntaak en adviseert de provinciale organisatie bij het automatiseren van processen en bij het samenstellen en beheren van data- en/of gegevensverzamelingen.

Binnen de afdeling I&A wordt door verschillende teams gewerkt aan de migratie van alle on premise applicaties naar de Azure cloud. Voor deze migratie is een programma opgericht om overkoepelend, over de teams heen, te monitoren en bij te sturen. De coördinator/product owner is verantwoordelijk voor het begeleiden en aansturen van twee beheer teams. Deze teams zijn verantwoordelijk voor het technisch en functioneel beheer van standaardapplicaties.

Bij een eventuele verlenging zal het aantal uren opnieuw bepaald worden op basis van het te verwachten werkaanbod.

 

Verantwoordelijkheden

De taken en verantwoordelijkheden van een coördinator/product owner workloadteam bestaan met name uit:

  • Samenstellen van de backlog in overleg met stakeholders/functioneel eigenaren;
  • Prioriteitsbepaling van de backlog binnen één of meerdere Agile teams;
  • Uitvoering geven aan de roadmap van te migreren applicaties;
  • In samenwerking met de scrummaster sturen op voortgang en deze rapporteren aan stakeholders;
  • Organiseren van de samenwerking met andere teams om de afgesproken resultaten te behalen;
  • Affiniteit hebben met een politieke organisatie; 
  • Het vak leren en overdragen aan interne medewerkers.

 

Eisen

  • Je hebt aantoonbare ervaring in het werken met workloadteams voor platform- en applicatie beheer die werkzaam zijn in een Micorsoft Azure cloudomgeving, aan te tonen met praktijkvoorbeelden.
  • Je hebt aantoonbaar ervaring als coördinator/product owner (opgedaan in de periode 2014 - heden) met het managen van meerdere stakeholders over meerdere teams tegelijkertijd heen, aan te tonen met praktijkvoorbeelden. 
  • Je hebt aantoonbaar certificaten op het gebied van Agile, ITIL en Prince2, aan te tonen met de naam van het cursus/opleidingsinstituut en het jaar waarin het certificaat is behaald.
  • Je hebt aantoonbaar ervaring als coördinator/product owner (opgedaan in de periode 2014 - heden) binnen een Prince2 en Agile IT-projectenorganisatie, aan te tonen met praktijkvoorbeelden. 

Vaardigheden:

  • User Stories
  • Backlogs
  • Scrum
  • Agile Methodologie
  • Technologie Roadmap
  • Product Management
  • Product Strategieën
  • Jira
  • Gebruikerservaring (UX)
  • Stakeholder Management
  • Marktwaarde
  • Producteisen
  • Confluence
  • Kanban
  • Productontwerp
Sluitingsdatum: dinsdag 13 augustus 2024

Over Younited®

Wat biedt Younited®:

  • Gegarandeerde betaling binnen 30 dagen;
  • Een eenvoudige procedure via ons online portaal;
  • Screening van jouw opdracht conform wetgeving;
  • Gebruik van onze eigen modelovereenkomst (goedgekeurd door de Belastingdienst);
  • Digitale urenregistratie inclusief facturatie.

Namens de DAS’en
(Dynamisch Aankoop Systemen) maken wij aanvragen van inhurende opdrachtgevers bekend via dit platform. De opdrachtgever is aanbestedingsplichtig en wij als Younited® zorgen er als leverancier voor dat wij voor jou de beste zelfstandige opdrachten op onze marktplaats selecteren. Het voorstellen en aanbieden van zelfstandig ondernemers op aanvragen faciliteren wij. Na gunning regelen we ook de administratie zodat jij als ondernemer je 100% kan focussen op de opdracht.