Utrecht
1 sep. '24 - 30 jun. '25
12 tot 16 uur per week
6 tot 12 maanden
€60,- / 75,- per uur
Als Secretaris (duurzame mobiliteit) in Utrecht ben je verantwoordelijk voor administratieve en coördinerende taken binnen een organisatie die zich inzet voor duurzame mobiliteit. Dit houdt mogelijk in dat je bijdraagt aan het ontwikkelen en implementeren van beleid, meetings organiseert, gespreksverslagen opstelt en communiceert met belanghebbenden. Je hebt een passie voor duurzaamheid en mobiliteit, en je gebruikt deze om Utrecht duurzamer en milieuvriendelijker te maken.
Vaardigheden:
-
Postbezorging
-
Secretariële Ervaring
-
Archiveren
-
Telefoonbeheer
-
Beheer van Kantoorbenodigdheden
-
Records Management
-
Gasten Onthalen
-
Factureren
-
Organiseren van Vergaderingen
-
Voorstel Schrijven
-
Administratieve Werkzaamheden
-
Documentproductie
-
Boekhouding
-
Notities Maken
-
Verwerking van Documenten
Over Younited®
Wat biedt Younited®:
- Gegarandeerde betaling binnen 30 dagen;
- Een eenvoudige procedure via ons online portaal;
- Screening van jouw opdracht conform wetgeving;
- Gebruik van onze eigen modelovereenkomst (goedgekeurd door de Belastingdienst);
- Digitale urenregistratie inclusief facturatie.
Namens de DAS’en
(Dynamisch Aankoop Systemen) maken wij aanvragen van inhurende opdrachtgevers bekend via dit platform. De opdrachtgever is aanbestedingsplichtig en wij als Younited® zorgen er als leverancier voor dat wij voor jou de beste zelfstandige opdrachten op onze marktplaats selecteren. Het voorstellen en aanbieden van zelfstandig ondernemers op aanvragen faciliteren wij. Na gunning regelen we ook de administratie zodat jij als ondernemer je 100% kan focussen op de opdracht.