Apeldoorn, Nederland
4 nov. '24 - 28 feb. '25
32 tot 36 uur per week
3 tot 6 maanden
€110,- / 125,- per uur
Als Manager Inkoop & Contractmanagement in Apeldoorn ben je verantwoordelijk voor het beheren en begeleiden van alle inkoopactiviteiten en contractmanagementprocessen binnen het bedrijf. Je zorgt voor de ontwikkeling en implementatie van inkoopstrategieën, onderhandelt over contracten en zorgt voor efficiënte leveranciersrelaties. Daarnaast zorg je voor de naleving van de geldende regelgeving en bedrijfsnormen.
Vaardigheden:
-
Groothandel
-
Supply Chain Management
-
Categorie Management
-
Logistieke Operaties
-
Inkoopmanagement
-
Onderhandelen
-
Voorraadbeheer
-
Expediteren
-
Beheren van Leveranciers
-
Enterprise Resource Planning
-
Procesverbeteringen
-
SAP Applicaties
-
Microsoft Excel
-
Inkoop
-
Analytisch Denken
Over Younited®
Wat biedt Younited®:
- Gegarandeerde betaling binnen 30 dagen;
- Een eenvoudige procedure via ons online portaal;
- Screening van jouw opdracht conform wetgeving;
- Gebruik van onze eigen modelovereenkomst (goedgekeurd door de Belastingdienst);
- Digitale urenregistratie inclusief facturatie.
Namens de DAS’en
(Dynamisch Aankoop Systemen) maken wij aanvragen van inhurende opdrachtgevers bekend via dit platform. De opdrachtgever is aanbestedingsplichtig en wij als Younited® zorgen er als leverancier voor dat wij voor jou de beste zelfstandige opdrachten op onze marktplaats selecteren. Het voorstellen en aanbieden van zelfstandig ondernemers op aanvragen faciliteren wij. Na gunning regelen we ook de administratie zodat jij als ondernemer je 100% kan focussen op de opdracht.