Utrecht, Nederland
1 dec. '24 - 1 dec. '25
32 uur per week
Langer dan 12 maanden
€110,- / 125,- per uur
De Senior Leveranciersmanager Programma Common Ground in Utrecht is een leidinggevende functie waarbij de persoon verantwoordelijk is voor het beheer van relaties met leveranciers die betrokken zijn bij het programma Common Ground. Deze rol omvat het overzien van contractonderhandelingen, het waarborgen van de kwaliteit van diensten, en samenwerken met interne en externe stakeholders om de doelstellingen van het programma te bereiken. Kennis van en ervaring met het Common Ground-programma is essentieel voor deze rol.
Vaardigheden:
-
Contractbeheer
-
Contractonderhandelingen
-
Contractuitvoering
-
Onderhandelen
-
Contractenrecht
-
Overheidsopdrachten
-
Onderaannemingen
-
Inkoopmanagement
-
Risicoanalyse
-
Beheer van Aanbestedingen
-
Stakeholder Management
-
Financiën
-
Naleving van de Regelgeving
-
Projectmanagement
-
Request for Proposal
Over Younited®
Wat biedt Younited®:
- Gegarandeerde betaling binnen 30 dagen;
- Een eenvoudige procedure via ons online portaal;
- Screening van jouw opdracht conform wetgeving;
- Gebruik van onze eigen modelovereenkomst (goedgekeurd door de Belastingdienst);
- Digitale urenregistratie inclusief facturatie.
Namens de DAS’en
(Dynamisch Aankoop Systemen) maken wij aanvragen van inhurende opdrachtgevers bekend via dit platform. De opdrachtgever is aanbestedingsplichtig en wij als Younited® zorgen er als leverancier voor dat wij voor jou de beste zelfstandige opdrachten op onze marktplaats selecteren. Het voorstellen en aanbieden van zelfstandig ondernemers op aanvragen faciliteren wij. Na gunning regelen we ook de administratie zodat jij als ondernemer je 100% kan focussen op de opdracht.