Projectleider civiele techniek - Dokkum

Projectleider civiele techniek - Dokkum

place
Werklocatie

Dokkum, Nederland

date_range
Start- & einddatum

1 feb. '25 - 19 jul. '25

query_builder
Aantal uur

36 uur per week

timelapse
Opdrachtduur

6 tot 12 maanden

All-in tarief account_balance_wallet
Uurtarief

€80,- / 90,- per uur

0 geïnteresseerden
visibility8 keer bekeken

Een projectleider civiele techniek in Dokkum is verantwoordelijk voor het begeleiden en beheren van civieltechnische projecten in de regio Dokkum. Deze rol omvat taken zoals het coördineren van het projectteam, het bewaken van de projectplanning en -budget, het oplossen van problemen en het waarborgen van de kwaliteit van het constructie- en ingenieurswerk. Dit werk vereist sterke leiderschapsvaardigheden, kennis van civiele techniek en een vermogen om de voortgang van projecten effectief te beheren.

Vaardigheden:

  • Civiele Techniek
  • Landontwikkeling
  • Civiele Projecten
  • Civiele Infrastructuur
  • Gebiedsinrichting
  • Stedelijke Techniek
  • Wegontwerp
  • EMVI
  • Geotechnisch Onderzoek
  • Bestemmingsplannen
  • Gebouwde Omgeving
  • Geopak
  • Bruggenbouw
  • HEC-RAS
  • Dijkontwerp
Sluitingsdatum: woensdag 15 januari 2025

Over Younited®

Wat biedt Younited®:

  • Gegarandeerde betaling binnen 30 dagen;
  • Een eenvoudige procedure via ons online portaal;
  • Screening van jouw opdracht conform wetgeving;
  • Gebruik van onze eigen modelovereenkomst (goedgekeurd door de Belastingdienst);
  • Digitale urenregistratie inclusief facturatie.

Namens de DAS’en
(Dynamisch Aankoop Systemen) maken wij aanvragen van inhurende opdrachtgevers bekend via dit platform. De opdrachtgever is aanbestedingsplichtig en wij als Younited® zorgen er als leverancier voor dat wij voor jou de beste zelfstandige opdrachten op onze marktplaats selecteren. Het voorstellen en aanbieden van zelfstandig ondernemers op aanvragen faciliteren wij. Na gunning regelen we ook de administratie zodat jij als ondernemer je 100% kan focussen op de opdracht.

Deel deze opdracht: