Bij Younited® ondersteunt en adviseert de afdeling Backoffice alle merken van RGF (zoals Start People en Unique) en onze eigen klanten bij de inhuur van zelfstandig ondernemers. Denk aan het regelen van alle zaken en processen rondom de overeenkomst van opdracht en het beheer daarvan.
Als Backoffice Medewerker bij Younited® heb je een scala aan verantwoordelijkheden. Je vertegenwoordigt alle merken van RGF Staffing the Netherlands en samen met je collega's zorg je ervoor dat onze afdeling soepel draait en verder groeit. Jij behandelt de 1e-lijns vragen en adviseert zelfstandig ondernemers bij hun lopende en toekomstige opdrachten. Bovendien heeft Younited® ook eigen klanten en wij verwachten alleen maar dat dit nog meer gaat groeien!
Wat ga je doen?
- Als eerste aanspreekpunt voor Younited® beantwoord je de telefoon en e-mail vanuit ons gezellige kantoor.
- Jij bent als online portal beheerder verantwoordelijk voor een feilloze administratieve en commerciële afhandeling van zzp-opdrachten.
- Je beoordeelt opdrachten op basis van de laatste wet- en regelgeving (Wet DBA) en geeft gericht advies aan collega's, opdrachtgevers en zelfstandig ondernemers.
- Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het behandelen van vragen omtrent urenregistratie en het verwerken hiervan.
- Je onderhoudt actief contact met zowel interne als externe opdrachtgevers en zelfstandig ondernemers over opdrachten in aanvraag.
- Je ondersteunt ook collega's van de verschillende merken bij (lopende) opdrachten.
- Tot slot geef je commercieel advies aan collega's over onze dienstverlening. Jij gaat voor een soepele en succesvolle samenwerking met alle betrokken partijen!
Wie ben jij?
Natuurlijk willen wij niets liever dan een nieuwe topper toevoegen aan ons hechte team! Ben jij iemand die stevig in zijn/haar schoenen staat? Dan zijn wij op zoek naar jou! Hieronder hebben wij een aantal eigenschappen opgesomd waarin jij jezelf kan herkennen:
- Proactief: je denkt vooruit en neemt graag het initiatief
- Nauwkeurig: jij zorgt dat jouw werkzaamheden tot in de puntjes zijn verzorgd
- Prioriteiten stellen: jij weet als geen ander wat belangrijk is en werkt doelgericht
- Teamspeler: jij werkt graag in teamverband en bent niet bang om jouw ideeën te delen
- Zelfstandig: je kan goed zelfstandig werken en verantwoordelijkheid nemen voor jouw eigen werkzaamheden
Daarnaast zijn er een aantal criteria waaraan je moet voldoen om onze nieuwe collega te worden:
- MBO+ of HBO werk- en denkniveau
- Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een administratieve omgeving
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
Ben jij de enthousiaste en gedreven collega die wij zoeken? Dan zien wij jouw sollicitatie graag tegemoet!
Enthousiast? Solliciteer hier direct
Wie zijn wij?
Wij zijn Younited®, het platform dat zelfstandig ondernemers en opdrachtgevers met elkaar verbindt. Met passie voor ons platform, hard werken en een flinke dosis humor zorgen wij ervoor dat onze klanten de beste dienstverlening krijgen.
Hoe worden we gezien? Dat hangt af van wie je het vraagt! Onze zelfstandige ondernemers zien ons als een platform waar ze een nieuwe opdracht kunnen vinden en hen de tools biedt om het ondernemerschap gemakkelijker te maken. Opdrachtgevers zien ons als een toegankelijke partner die hen helpt om de juiste match te maken en het volledige administratieve proces uit handen te nemen.
Ons kantoor is gevestigd in Almere en is daardoor gemakkelijk bereikbaar vanuit verschillende regio's. Hier kun je een indruk krijgen van je toekomstige collega's.
Wat bieden wij je?
Veel vrijheid om de functie vanuit jouw kennis en creativiteit in te vullen en persoonlijke groei. Daarnaast bieden wij jou:
- Een fulltime baan, voor 40 uur per week. We starten met een tijdelijk contract, maar zien ernaar uit langdurig met je samen te werken.
- Een goed salaris, afhankelijk van je ervaring en vaardigheden tussen € 2.550 - € 2.900. Daarbovenop komt 8% vakantiegeld, 6% persoonlijk keuzebudget en een zeer interessante jaarlijkse bonusregeling. Verder kan je gebruik maken van een collectieve ziektekostenverzekering en hebben we een uitstekende pensioenregeling.
- De mogelijkheid om hybride te werken. We zien je ook graag regelmatig op ons kantoor in Almere. By the way: ons bedrijfsrestaurant in Almere maakt lekkere lunches klaar...
- Wij vergoeden je reiskosten vanaf de eerste kilometer van je huis naar ons hoofdkantoor in Almere. Je krijgt maar liefst €0,24 per kilometer. Vanuit Almere heb je geen gedoe met het vinden van een parkeerplaats, wij hebben een parkeergelegenheid op slechts 3 minuten loopafstand.
- Kom je met het openbaar vervoer? Onze locatie is vlakbij het station en deze kosten krijg je helemaal vergoed.
- Wil jij jezelf blijven ontwikkelen? Dan zit je bij Younited® helemaal goed! Wij bieden je volop kansen en mogelijkheden om door te groeien binnen ons bedrijf of binnen één van de merken van RGF Staffing the Netherlands.
- De werksfeer maakt het verschil. Iedereen kent elkaar en de samenwerking is echt goed. We organiseren regelmatig leuke uitjes, zoals een weekendje samen naar Split of een barbecue boot trip in Utrecht.
We kunnen niet wachten om jou te verwelkomen in ons team bij Younited®.
Ben jij enthousiast?
Kortom, ben jij die gedreven professional die ons kan helpen om onze dienstverlening naar een nóg hoger niveau te tillen? Solliciteer dan nu en kom ons team versterken! Mail naar match@younited.nl of bel ons op 036-5294573 en vraag naar Loudy van Eemeren, Manager Backoffice.